top of page

כיצד לבצע קניה באתר ?

התחילי בלבחור את הפריטים האהובים עליך, את יכולה לגלוש בקולקציות ובקטגוריות השונות ולחפש אחר פריטים שמעניינים אותך, ברגע שמצאת פריט לטעמך, לחצי עליו ותכנסי מיד לעמוד הפריט ולאחר מכן תתבקשי לבחור צבע ומידה.  בשלב זה, כמעט וסיימנו, לחיצה על כפתור "את זה אני רוצה" תוסיף את הפריט לסל הקניות שלך ומשם תוכלי להמשיך לעמוד התשלום.

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית ?

כמובן, שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותך תמיד, וישמח לעזור לך בביצוע ההזמנה. שעות הפעילות שלנו הן בימים א' - ה' בין השעות 08:30- 18:30, בימי ו' וערבי חג בין השעות 8:30- 14:30 בטלפון 03-6827284.

בנוסף, ניתן לשלוח אלינו מייל לכתובת service@niroshoes.co.il אנו נשתדל ליצור אתך קשר בהקדם האפשרי.

האם אני צריכה לשלם על משלוח?

בהזמנה מסכום של 200 ש"ח ומעלה המשלוח הוא חינם ובסכום קטן יותר העלות היא 25 ש"ח.

במידה ותרצי, ניתן לאסוף את ההזמנה מהחנות בתיאום טלפוני מראש.

כתובתנו: המלך חירם 6, ת"א-יפו (מתחם השעון) טל' לתיאום 03-6827284

 

כיצד אדע שההזמנה התקבלה ?

במהלך ביצוע ההזמנה, תתבקשי להזין כתובת מייל אליה נשלח עדכונים לגבי שלבי ההזמנה. נעדכן אותך על אישור ביצוע העסקה ומסירת החבילה לחברת השליחויות, את תשארי מעודכנת ותדעי תמיד באיזה שלב נמצאת ההזמנה שלך.

לא קיבלתי אישור על הקנייה שלי, מה עושים ?

במידה והאישור האוטומטי לא התקבל תוך 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה, אנא פני אלינו בדוא"ל: service@niroshoes.co.il או בטלפון 03-6827284.

 

האם ניתן לבצע עסקת תשלומים ?

 

בהחלט, ניתן לבצע עסקת תשלומים באתר ללא ריבית בעזרת שיטת התשלום המאובטחת של Leumi Card, ברגע ביצוע התשלום, תתבקשי לבחור שיטת תשלום - לעסקת תשלומים, עליך לבחור לבצע את התשלום בעזרת Leumi Card ובהמשך התהליך תוכלי לבחור את כמות התשלומים המבוקשת.

אני חוששת למסור את פרטי האשראי שלי באינטרנט, האם האתר שלכם מאובטח ?

חשוב לנו מאוד שתדעי שהאתר שלנו מאוחסן ומוגן ע"י חברת Wix .Wix היא חברה ישראלית בין לאומית השולטת בתחום אחסון האתרים, כל התוכן של האתר שמור במערכות המאובטחות של Wix, כמו כן, בחרנו לבצע סליקת אשראי אך ורק בעזרת PayPal ו Leumi Card חברות בעלות תקנים מחמירים בכל הקשור לאבטחה ופרטיות, בנוסף כל התקשורת בזמן ביצוע העסקה מוגנת בעזרת טכנולוגית SSL ככה שאת יכולה להיות רגועה ולבצע את ההזמנה ללא חשש.

שלחתי אליכם פריט חזרה, איך אדע שקיבלתם אותו ? ואיך אדע שקיבלתי זיכוי ?

במידה ושלחת את הפריט חזרה בעזרת דואר ישראל, הפריט יהיה אצלנו תוך 14 ימי עסקים, אנו נעדכן אותך מיד עם הגעתו של הפריט ונטפל בבקשה שלך תוך 10 ימי עסקים, בנוסף ברגע שנזכה אותך, את תקבלי מאיתנו הודעת זיכוי בחשבון האימייל. לכל שאלה נוספת את מוזמנת ליצור איתנו קשר, אנחנו פה בשביל לעזור.

אני מעוניינת להגיע למדוד, האם יש לכם חנות ?

כמובן, החנות נמצאת בכתובת: המלך חירם 6 ת"א-יפו (מתחם השעון)

כיצד עובדת שיטות ההחזרות? האם אני יכולה להחזיר כל פריט ?

במידה ותרצי להחזיר פריט, תוכלי לעשות זאת תוך 14 ימים עסקים מרגע קבלת הפריט, תוכלי לקבל החזר כספי עבור העלות בה רכשת המוצר אך לא עבור עלות המשלוח. החזר כספי יינתן במידה ובפריט לא נעשה שימוש והוא עדין עם התווית עליו. ההחזר הכספי יבוצע רק כאשר הפריט יגיע וייבדק במשרדי החברה ואנו נמצא אותו כתקין.

אל תשכחי, אנחנו זמינים לשירותך תמיד!

לכל שאלה נוספת, את מוזמנת לפנות אלינו בכתובת מייל service@niroshoes.co.il  או בטלפון במספר      03-6817284.

bottom of page